Avatar billede loppehund Nybegynder
29. december 2006 - 22:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

boxette søges

Jeg mangler et link til et sted der sæger omtalte
Avatar billede haverslev Novice
29. december 2006 - 22:46 #1
Hva` loppehund, for os der ikke aner en dyt om hvad en boxette er eller skal bruges til - kan du så ikke uddybe det lidt ;o)
Er det liftnet til børn, bare i en "hardboks" udgave ? eller ?
Avatar billede loppehund Nybegynder
29. december 2006 - 22:58 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2006 - 23:09 #3
Den mener jeg vi lånte til vores datter, så hun kunne blive spændt ordentligt fast når vi skulleud at køre i bil...

Mener det var på shell vi lejede sådan en...
Avatar billede loppehund Nybegynder
29. december 2006 - 23:25 #4
What ??? på en tankstation

Der er for og imod hvad angår liftnet og autostol, og det er et helvede at finde ud af :D
30. december 2006 - 11:45 #5
Vi lejede hos Baby Sam kr. 75,-/mdr :).
Avatar billede loppehund Nybegynder
30. december 2006 - 18:18 #6
Billigt, men valgte i dag at købe en stol som løsning. Siger tak for interessen, og synes du skal smide et svar ;D

Godt nytår
Avatar billede loppehund Nybegynder
30. december 2006 - 18:19 #7
mener Jer
30. december 2006 - 22:39 #8
Vores er vokset ud af boxetten, vi har så valgt også at leje en stol, den skal alligvel skiftes om 7-8 mdr. Så køber vi så en til den tid.
Held og lykke. Og tillykke i øvrigt.
Avatar billede loppehund Nybegynder
31. december 2006 - 10:58 #9
Mange tak ;D