Avatar billede superdude Nybegynder
29. december 2006 - 20:47 Der er 1 løsning

Problem med shortcut i setup projekt VS2005

Jeg har lavet et setup program, som placerer et shortcut i "Users Programs Menu" folderen der peger på "Application Folder" project output.

Når jeg så har installeret mit program og kigger på shortcut'et er det som om der kommer en lille "loader" dialogbox op i et par sekunder før mit program starter. Men hvis jeg derimod manuelt laver et shortcut til mit program, starter programmet lynhurtigt uden "loader" dialogbox?!?

Ved at klikke på properties og sammenligne de to shortcuts, kan jeg se at det shortcut der blev lavet via installationen har "Target location" værende blank og "Target" til navnet på min applikation, mens det shortcut jeg oprettede manuelt har "Target location" til navnet på min app og "Target" til den fulde sti til exe filen.

Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvad jeg har gjort forkert i setup projektet - jeg har surfet på emnet og det ser ud til at jeg har fuldt standard proceduren, men af en eller anden grund giver det mig et andet shortcut end dem jeg opretter manuelt... Nogen idé om hvorfor?
Avatar billede superdude Nybegynder
10. september 2008 - 19:46 #1
Lukker og slukker