Avatar billede razion Nybegynder
29. december 2006 - 16:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen skærmbillede?

Hejsa..
Jeg har en computer som når man tænder, bare begynder at sige "bib bib". Der er ingen skærmbillede, jeg har haft en del grafik-korts i, men det har ikke hjulpet. Nogle som har idéer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. december 2006 - 16:12 #1
Tag ramblokkene ud og i et par gange.
Avatar billede razion Nybegynder
29. december 2006 - 16:18 #2
Det prøver jeg lige (:
Avatar billede razion Nybegynder
29. december 2006 - 16:25 #3
Lortet brænder mine ram af :S ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. december 2006 - 16:42 #4
Du rører vel ikke ramblokkene med power på maskinen ??
Avatar billede razion Nybegynder
29. december 2006 - 16:52 #5
Nej selvfølgelig ikke :D.
- Men den har opføret sig meget mærkeligt og brændt to harddiske af.
Jeg ved ikke om der kan være fordi min strømforsyning er for ny eller lign. ?
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. december 2006 - 16:54 #6
Det har intet med din PSU, at gøre. Det kan kun være bundkortet.
Avatar billede razion Nybegynder
29. december 2006 - 17:17 #7
Vil det sige jeg skal ud og kigge efter et nyt bundkort?
- Det er fordi jeg kan se på den kasse med strømforsyningen i står "400W" og jeg mener at have læst at det skal være "300W"?
Avatar billede peet49 Nybegynder
29. december 2006 - 17:21 #8
Det er lige meget om det er 300 eller 400, den giver kun det systemet bruger.
Avatar billede razion Nybegynder
29. december 2006 - 17:40 #9
Okay, men kan der være en grund til at den bare brænder tingene af? eller skal jeg bare købe et nyt brundkort?