Avatar billede level75 Nybegynder
29. december 2006 - 10:40 Der er 4 kommentarer

Freedback på et logo.

Hej folkens.

Jeg vil gerne høre jeres mening om et logo som skal bruges til noget tøj. Logoet skal ligne et 1tal , bare en påmindelse så i kan se hvad det er :)

http://www.level75.com/logo.jpg

Jeg siger 1000 tak for jeres ris og ros.

PS. Hvis i lige har en lille detalier i tror vil give logoet prikken over i´et, så skal i være velkommen til at komme med et forslag.
Avatar billede challenge Praktikant
29. december 2006 - 20:49 #1
Jeg vil bare sige, at jeg er vild med logoet - Jeg kunne straks se at det skulle forestille et 1tal, så jeg tror at du har ramt plet!

Super flot, ingen kritik hér!
Avatar billede imp Nybegynder
30. december 2006 - 07:57 #2
Damn! Det er top cool og dit site er for nice! Nedern du bor i KBH for jeg tror næsten jeg ville kunne garantere dig et job i Århus hvis du boede her ;) Og det er selvf. fast job...

Mvh. imp

P.S. Hvis det alligevel har interesse så skriv til mig på nicolai@photonav.dk
Avatar billede burgerjoy Nybegynder
04. januar 2007 - 10:23 #3
Jamen jeg siger mange tak. Har nemlig en lille diskution med min makker, han er ikke så vild med det.

Men har bedt ham om at komme med nogle forslag, så kan jeg evt finpusse hans idé.

Men dejligt at høre i kan lide det ;)
Avatar billede level75 Nybegynder
04. januar 2007 - 10:28 #4
Hehe burgerjoy ;)

Ja mange tak, dejligt at få ros. Men burgerjoy har ret jeg skal lige snakke med min makker.

Arbejder lige pt med burgerjoy, så han er bare en driller hehe.