Avatar billede b_keiss Nybegynder
27. december 2006 - 17:52 Der er 3 kommentarer

Vil skifte min internet abonnement stofanet til tele2

Hej...

Jeg har nuværende en intnernet (bredbånd) abonnement fra stofanet. Prisen er 300,- kr for 1024/512 og 3000 mb forbrug.
(betaler ca. 200 kr. om måneden for telefoni)

Jeg så noget meget interessant. tele2, bredbånd 20480/512 med ubegrænset forbrug og fri telefoni !

Hvad er bedst ... jeg spørger fordi jeg havde hørt at tele2 er ikke god ...

Hvad synes i ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2006 - 19:20 #1
Det tilbud du har set har ingen support!
Dvs... Har du problemer med Tele2 koster det penge at få hjælp fra dem....
Avatar billede b_keiss Nybegynder
30. december 2006 - 20:23 #2
ok.... Har nogen en forslag om en anden tilbud hvor der er internet og telefoni sammen, hvor internets hastighed er lig hurtigt eller hurtiger end 2048/512 og fri telefoni som ikke er dyre end 400,-
(det gælder ikke tele2 eller cybercity)
Avatar billede leif Seniormester
14. april 2007 - 13:53 #3
john_stigers -> Fejlmelding er vel tilladt, men support nej.