Avatar billede nielsmo Nybegynder
27. december 2006 - 14:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rentegning af scannet forside

Hej

Jeg sidder som redaktør på et lille klubblad, kaldet "juniorjollen". og vi skal til at have det udgivet i farver, og trykt på en ny måde, og jeg har derfor brug for at få lavet vores øverste del af forsiden lavet om til et stykke grafik. Så hvis der er en der vil tegne det her ind, så det ser pænt ud, jeg har selv prøvet, men har fundet ud af at det skal jeg nok ikke prøve igen :D

http://www.nielsmo.dk/juniorjollen.jpg

Det må gerne være så stort som muligt, da det kan tænkes at det skal bruges i andre udgivelser og plakater (A1 og A2). De forskellige mål/forhold er tegnet ind på billedet.

Tak for hjælpen!

Niels
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
27. december 2006 - 17:17 #1
Det vil jeg da gerne lave for dig, men du må komme op med noget mere end point...

Det er et par timers arbejde.

Send mig en mail på rasmus.thomsen@sr2media.dk hvis det har interesse.

rasmus / sr2media.dk
Avatar billede nielsmo Nybegynder
29. december 2006 - 21:31 #2
anyone??

rasmus check din mail!
Avatar billede lajlev Nybegynder
01. januar 2007 - 23:00 #3
Jeg skal nok gøre det for dig. Hvilken del af det er det du skal have konverteret?

Send en mail på mail@osweb.dk
Avatar billede nielsmo Nybegynder
04. januar 2007 - 13:46 #4
lajlev check mail!
Avatar billede nielsmo Nybegynder
24. januar 2007 - 21:15 #5
lukker uden noget brugbart svar!
Avatar billede lajlev Nybegynder
24. januar 2007 - 23:22 #6
skal nok se om jeg får tid.