Avatar billede musial Nybegynder
26. december 2006 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows intallation fejl "iastor.sys"

Hej, skal ha geninstaleret min kærestes bærbar.

Det er en Fujitsu Siemens Amilo

Bruger den Rocovery cd, som følger med hendes bærbar, men når den booter op og kommer op i installationsskærmen, kommer den med en fejl at iastor.sys mangler.

Der er intet diskettedrev i hendes bærbar.

¨Håber i kan hjælpe mig her!

Kan det anbefales at bruge partition magic til at formatere, og prøve igen?
Avatar billede musial Nybegynder
26. december 2006 - 21:29 #1
Nu når jeg booter op, er der 2 steder, hvor man kan vælge Installation, og den sidste mulighed er at gå ind i sine gamle system (XP)

Hvordan sletter jeg de 2 muligheder, hvor man skal installere, så hun kan komme i XP, uden at vælge de 2 installationer? for den vælger installationen selv, og kommer med en fejl at den mangler iastor.sys
Avatar billede strych9 Praktikant
27. december 2006 - 02:21 #2
Synes du skal kontakte Fujitsu-Siemens supporten, for der er en meget stor sandsynelighed for at din harddisk er defekt og skal udskiftes af producenten.
Avatar billede musial Nybegynder
27. december 2006 - 13:28 #3
hvorfor skulle den være defekt? Windows Xp, kører stadig på den, men når jeg ville lave en ny installation kom den med den fejl der.
Avatar billede strych9 Praktikant
27. december 2006 - 23:58 #4
Alle gange jeg har set en fejl i iastor.sys har der været defekt hdd, og jeg har fejlsøgt tusinder af maskiner i og med at jeg har arbejdet med hardware support de sidste år...
Avatar billede musial Nybegynder
28. december 2006 - 01:25 #5
Har brugt Killdisk, og det hjalp, har kunnet installere windows uden probs ;) måske du skulle prøve det næste gang.

Ellers tak for hjælpen, fandt ud af det anderledes ;)
Avatar billede strych9 Praktikant
28. december 2006 - 01:29 #6
Måske... men jeg synes du skal finde hdd producentens tool og så få scannet harddisken med det. Dvs Seatools hvis det er en Seagate harddisk, PowerMax til Maxtor osv osv..