Avatar billede axl_rose Nybegynder
26. december 2006 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Start egen blog host

Hej
Som titlen siger. Findes der opens source, asp eller asp net blo software til folk der gerne vil starte deres egen blog udbyder.

M.v.h
Avatar billede madeindk Nybegynder
26. december 2006 - 20:40 #1
Hej, du kan kigge lidt på denne her - synes personligt den ser nice ud, har desværre ikke haft tid til at teste den. Men den kan både køre på MS SQL, MySQL og Access database. Access databasen kan man downloade fra hans hjemmeside kan jeg se - den er helt gratis og det er et lækkert design , tjek den ud :-)

http://www.hostforest.co.uk/Downloads/default.asp
Avatar billede axl_rose Nybegynder
27. december 2006 - 13:16 #2
Ja men er det en slags blog udbyder software for mig ser det ikke sådan ud,

FOr brugerene skal kunne oprette en blog og vupti så er der oprettet en mappe med deres egen blog
Avatar billede axl_rose Nybegynder
28. december 2006 - 14:04 #3
anyone???
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2006 - 17:22 #4
Hejsa, er ikke så hprd til ASP.

Men er det ikke bare at oprette en mappe hvor i du smider blog systemet ind, vha. noget kode. Og så en conf.ASP fil med alle de ting som brugeren skal kunne lave om online?
Avatar billede axl_rose Nybegynder
04. januar 2007 - 14:09 #5
Lukker her...!