Avatar billede groogee Nybegynder
26. december 2006 - 14:19 Der er 4 kommentarer

Nedlukning af word og sletning af fil

Hej.
Jeg har skrevet en rapport og har løbende gemt på min USB som har siddet i hele tiden. På et tidspunkt trykker jeg Ctrl+S for at gemme, men så kommer den op med en fejl om at den ik kan gemme på disken (altså USB sticken). Så trykker jeg ok og vælger at gemme et sted på harddisken. Pludselig lukker word og jeg står tilbage med 3 notesblok dokumenter med titlerne: "reddede dokument", "reddede dokument1" og "reddede dokument2" samt en TMP fil på Skrivebordet. TMP filen kan jeg åbne, men så beder den om at jeg vælger Filkonvertering. Har prøvet lidt af hvert, men ingen af dem giver noget resultat.. der kommer bare en masse tegn.
Længden af TMP filen, når jeg vælger et tilfældigt sprog, er samme længde som min rapport inden den lukkede.
Kan noget reddes? Jeg er MEGET stresset.. skal ud at rejse i nat og vil gerne have lavet så meget som muligt inden!!

Glædelig jul folkens! Og HJÆLP!

Mvh
Martin
Avatar billede mugs Novice
26. december 2006 - 15:14 #1
Har ikke så meget forstand på emnet. Men det har da været bragt op før i dette forum:

http://www.ontrack.com/msoffice/
Avatar billede groogee Nybegynder
26. december 2006 - 15:16 #2
Jeg har læst lidt herinde.. men der er ikke så meget der minder om mit problem.
Avatar billede mugs Novice
26. december 2006 - 15:22 #3
Prøv at bruge søgeordet recovery - Det kommer flere svar.
Avatar billede newts Nybegynder
26. december 2006 - 15:50 #4
Husk der er en begrændsning på 128 eller 256 filer i "roden" på en USB memmery stik.
Lav en "mappe" og læg dine filer i den.
Husk altid en gang om dagen at gemme et andet sted en på din USB key.
Hvis du taber den kan du jo midste flere måneders arbejde.
Husk også at "åbne" sikkerhedskopien, for at se om den også virker. Det er dumt at tabe et helt semester på grund af sjusk med sikkerheden. God Jul.