Avatar billede allowishus Nybegynder
25. december 2006 - 22:24 Der er 1 kommentar

ATI Xpress 200m sat til tv

Hej derude
Jeg er ved at sætte min brors laptop op, og han vil gerne kunne sætte sit tv til s-video udgangen via et svhs kabel og igennem en scart adapter, men jeg er ude for samme problem som jeg selv stødte på da jeg satte min egen op, nemlig at billedet går fint igennem, men det er i sort/hvid. Jeg fandt ud af at problemet var at grafikkort driveren skulle ændres fra at sende tv signalet som s-video til at sende det som composite (spørg mig ikke hvorfor men det virkede), og det kunne først gøres da jeg fandt en modified driver til mit nvidia kort. Mit problem er nu at min brors maskine har et ATI Xpress 200m kort i så hvordan søren ændre jeg det deri når ATI Catalyst control panel ikke engang har funktionen, anybody???
?? På forhånd mange tak og glædelig Hjulben
Avatar billede thov Forsker
26. december 2006 - 02:10 #1
Du har brug for en color-fix adapter: http://www.gate2prices.dk/cables/cables-vis.asp?Kode=L000382