Avatar billede monsterhood Nybegynder
23. maj 2001 - 14:00 Der er 5 kommentarer

Computer med håndsving??!!

Jeg har en 350 mhz AMD-K6-2 \"computer\". Den har en del problemer. Et af problemmerne er meget underligt. Problemmet: Ikoner som er i bevægelse, så som scandisk ikonet bevæger sig kun når mussen beværger sig, timere i mange programmer tæller kun når mussen er i bevægelse (f.eks. en af mine venner og mig prøvet en IQ test hvor man kun har 30 min. vi tog en lille pause, vi nåede at se filmen \"Gladiator\" igennem uden at computeren havde talt et sek. vidre)og sidst, men bestemt ikke mindst windows defragmentering defragmentere kun når mussen er i beværgelse over den blå \"stolpe\". Jeg har prøvet at formatere og geninstallere win98, uden at det hjalp. Jeg har også prøvet at installere winME også uden succes.
Det er et meget mærkeligt problem, er der nogen der har nogle løsningsforslag?? HJÆLP!
Avatar billede hjhansen Nybegynder
23. maj 2001 - 14:15 #1
Glæd dig da, du har fået en økologisk bæredygtig computer. Slut med at frådse med strømmen. Du producerer den selv, når du arbejder... det er da for genialt. Findes det også til bærbare? Hvor har du købt den?
Avatar billede madskp Nybegynder
23. maj 2001 - 14:25 #2
Er der stadig garanti på den. Det lyder da som om den er helt ude i skoven!!
Avatar billede liqued Nybegynder
23. maj 2001 - 19:49 #3
Har du prøvet at skifte mus??
Avatar billede aaa000 Nybegynder
23. maj 2001 - 21:48 #4
Hmm…
det lyder underligt men prøve det her:

Har den altid været sådan eller er det noget der er sket for nylig?

1. Har du prøvet at sætte en anden mus til? Hvis ikke, så prøv det

2. Du kan også prøve at kigge under kontorpanel, mus og se om det kan hjælpe, men jeg tror det ikke.
Avatar billede francke Nybegynder
23. maj 2001 - 21:51 #5
Har du prøvet skærm/indstillinger/avanceret/ydeevne og flytte på skyderen