Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
24. december 2006 - 21:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Har glemt titlen på denne bog

Jeg læste for nogle år siden en bog som jeg syndes var rigtig god og godt kunne tænke mig at læse igen. Problemet er bare jeg helt har glemt hvad title var så det er næsten umuligt at finde den igen.

Den handler om en dreng der mister sin mor under et vampyr angreb og herefter er nød til at stjæle mad, da han bliver taget i dette er han nød til at flygte ud af byen hvor han møder en ung vampyr pige som forklare ham at vampyrene i virkelighedden er dem der arbejder for er bryde vampyr forbandelsen som er foresaget af byen leder. Herefter beslutter drengen sig for frivilligt at lade sig bide og hjælpe i kampen mod de mørke kræfter.

Jeg håber at der er noge af jer her der kender denne bog og kan hjælpe mig med titlen eller forfatteren.

på forhånd tak :)
Avatar billede ravnemor Juniormester
25. december 2006 - 01:00 #1
Prøv at tjekke nogle af bøgerne ud som Anne Rice har krevet. Hun gør sig åbenbart en del i vampyrer og har vist skrevet en trilogi

http://www.statsbiblioteket.dk/standart/95-2/artikler/sympathy.htm
Avatar billede ravnemor Juniormester
25. december 2006 - 01:04 #2
Måske også noget her

http://www.saxo.com/subject/vampires
Avatar billede Trez Seniormester
27. december 2006 - 14:43 #3
Hvis du finder ud af hvad bogen hedder så smid lige titlen her, læste det højt for kæresten og straks var hun interesseret i bogen også hehe.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
27. december 2006 - 19:18 #4
Ja den er også virkelig god :)

Jeg mener helt bestemt den hedder noget i retningen af "forbandelsen" eller "vampyr forbandelsen" men jeg kan bare ikke finde noget når jeg søger på det :(
Avatar billede ravnemor Juniormester
28. december 2006 - 18:38 #5
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
28. december 2006 - 23:27 #6
Yes YES!!!! det er squ den :D

Vampyr-forbandelsen af Peter hvid.

Tusin tak for hjælpen :D Imorgen skal jeg i struben på min bog handler :P
Avatar billede Trez Seniormester
29. december 2006 - 00:02 #7
Hehe har også bestilt den fra det lokale bibliotek :D

Må jo se hvad det er for noget.
Avatar billede ravnemor Juniormester
29. december 2006 - 00:11 #8
Ej hvor er det dejligt at se nogen blive så glad :-) Den bog er vel læst inden året er omme *GG*

Tak for point.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
29. december 2006 - 00:42 #9
Hehe ja alt efter hvor hurtigt jeg kan få den skaffet :P
Du skal ivert fald have mange tusin tak for hjælpen :D jeg har ledt efter den bog i måndesvis, med uden en titel eller forfatter har den været næsten umuligt at opdrive :)