Avatar billede anazonda Nybegynder
21. december 2006 - 21:20 Der er 7 kommentarer

anazonda.com. Ok eller hvad?

Hvad syntes i om det her design.

Kun Konstruktiv kritik... der er ingen point ude for den her

http://anazonda.com
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. december 2006 - 21:51 #1
Gider du ikke skift baggrundden ud med en sort/grå gradient baggrund istedet.

mvh
Mads
Avatar billede anazonda Nybegynder
21. december 2006 - 22:12 #2
ummm... nej... kommer ikke til at passe til det færdige design... (ved du ikke kan se det)
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 22:16 #3
Har du overvejet hvor point er delt op i :

Let - 15
Medium - 30
Svær - 60
Avatar billede anazonda Nybegynder
21. december 2006 - 22:57 #4
jeg kan jo dårligt give point hvis der evt. 25 lige gode forslag vel...!
Avatar billede webgon Nybegynder
21. december 2006 - 23:01 #5
Ekspertens point system fungerer sådan, at point fordeles mellem de svar du vælger at 'acceptere'. Point fordeles ligeligt på alle svar, som du vælger ud.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
22. december 2006 - 00:27 #6
utrolig kedeligt design - ganske gratis c",)
Avatar billede kochen Nybegynder
28. december 2006 - 21:08 #7
Den her får du også gratis, jeg ved ikke hvad siden skal handle om, da der ikke er noget indhold, derfor er det umiddelbart svært at kommentere hvorvidt du har ramt rigtigt. Skal du lave en side omkring mødrerhjælp har du nok ramt forkert, skal lave en side omkring tatoveringer er du nok tættere på. Min pointe er at du bør lave en mere færdig side før du får den vurderet.

Anyways, hvad du end vil med siden er du på rette vej, men jeg må dog indrømme at den type grafik og stil var på top-moderne for 5 år siden, derfor kan jeg kun sige med hensyn til desinget, keep going.... evt inspirration : www.thefwa.com.