Avatar billede morticuz Nybegynder
21. december 2006 - 16:12 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Bærbar: Fujitasu Siemens - Hvorfor så billig?

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=260328

Se den der har jeg fundet på edbpriser... Nu kommer mit spørgsmål så... hvorfor er den så billig i forhold til mange af de andre laptops jeg finder rundt på den side, som ca matcher dens indhold...

Er det kvaliteten?

MVH
Peter Nielsen
Avatar billede redhack Nybegynder
21. december 2006 - 16:19 #1
Så billig syntes jeg nu heller ikke den er. Kvaliteten skulle være i orden. Dog så ser det ud til at der måske kan opstå lidt leveringsproblemer da ingen forhandlere har den på lager..
Avatar billede morticuz Nybegynder
21. december 2006 - 16:26 #2
Hvor kan du finde en Core 2 Duo 2ghz T7200 til den slags penge henne da? Synes jeg har ledt nettet tyndt snart :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. december 2006 - 17:01 #3
Det er sikkert en ny model, hvor de har smidt et par tusinde i rabat, det samme lavede Acer for et stykke tid siden.
Avatar billede simlau Nybegynder
21. december 2006 - 17:04 #4
Det er en fra F-S amilo serie, det vil sige serien der IKKE er til professionelle, men kvaliteten er stadig en del over acer og zepto, det ligner et godt køb.

Du skal op og give over 9400 for en zepto med en T7200 og 2 gb ram. Så det ser ud til at være en super god pris.

Express Delivery, har leveret alle de vare jeg har bestilt hos dem til tiden og det har været 100% ok.
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 17:22 #5
Kvaliteten er ikke bedre end Znote eller Acer.

Denne kunne også være spændende trods den mindre processor.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=245066
Avatar billede eskesne Nybegynder
21. december 2006 - 17:38 #6
SIMLAu Den Zepto du har fundet må være ekskl. moms. Du kammer over 12.000 hvis du skal have en zepto, der har de samme specifikationer.

Og Loppehund, til sammenligning så har den Asus kun en

"Intel Core Duo 1.66 GHz T2300 med 1 GB ram" Det er godt nok meget ringere til en pris der er kun 450 kr lavere.
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 17:55 #7
"Og Loppehund, til sammenligning så har den Asus kun en "

Det skriver jeg jo også.
Avatar billede eskesne Nybegynder
21. december 2006 - 18:16 #8
Ja.. men min point er bare, hvem kunne dog i deres vildeste fantasi, hvis man satte de to computere op ved siden af hinanden, finde på at vælge asus'en.
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 18:17 #9
Fordi Asus er noget af det bedste kvalitet du kan få sammen med Lenovo
Avatar billede eskesne Nybegynder
21. december 2006 - 18:21 #10
ok... Er kvalliteten så meget ringere på en F-S, at du ville vælge extra 1000 gb ram, og en core 2 processor, der er MEGET MEGET kraftigere fra?
Avatar billede eskesne Nybegynder
21. december 2006 - 18:27 #11
sorry mente selvfølgelig 1 GB ram.
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 18:51 #12
Du vil ikke på nogenmåde mærke forskellen mellem de 2 processorer, men fra 1 og til 2GB RAM er det mærkbart i spil og andre applikationer.

Ville selv tage den Asus, men vi er så forskellige ;D

FS laver ikke dårlig kvalitet, så tænk ikke på dette aspekt.
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 18:52 #13
Forskellen vil du mærke hvis du har amnge applikationer igang på samme tid. Må nok indrømme, at jeg i dit tilfælde ville tage den FS model.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. december 2006 - 18:53 #14
Morticuz, den laptop du har fundet er et rigtig godt køb til prisen.:-)
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 18:53 #15
Besøg evt mit site www.laptopworld.dk
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 19:02 #16
Vi har tidligere anmeldt en bror til den
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=301

Bare husk grafikkortet på den du kigger på, er ikke er et spillekort.
Avatar billede morticuz Nybegynder
21. december 2006 - 19:35 #17
Er det så der fejlen er?? At man ikke kan spille store spil på den? Lydkortet er vidst heller ik noget at råbe hurra for.. Men hvis det er det der gør den så billig.. at der er skod grafikkort i.. så kan jeg sgu ik helt bestemme mig hva der er sjovest..
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 19:37 #18
X1300 er ikke et spillekort - det viser prisen også. Du skal i GO7600, X1600 og op så.

Lyd bliver aldrig god på laptops
Avatar billede morticuz Nybegynder
21. december 2006 - 21:13 #19
ok.. og der var jo en X1800 i den du kalder lillebroren.. hmm.. altså lyden kan vel blive udemærket når jeg regner med at købe et eksternt lydkort.. vil gerne bruge den til at lave musik på nemlig.. indspille guitar og mikrofon og sådan..
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 21:29 #20
Hvor ser du jeg skriver lillebror ??
Avatar billede loppehund Nybegynder
02. januar 2007 - 18:10 #21
lukketid?
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 12:43 #22
Lukketid??