Avatar billede shivan Nybegynder
21. december 2006 - 09:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har begået KÆMPE bommert.. der er mulighed for at redde min data?

Jeg har begået mit livs bommert!
Jeg skulle geninstallere en computer og havde derfor sat en XP cd i for at kunne slette alt og lave en frisk XP installation.
Jeg havde også min ipod som i eksternt drev fordi jeg dagen i forvejen havde taget backup.
Men under installationen kom jeg ved at uheld til at SLETTE min ipod partition og ikke C:/ partitionen! Alt min musik og min backup!
Er der nogen mulighed for at redde noget af det ellers "undo" min sletning?

Hjælp... );
Avatar billede skwat Praktikant
21. december 2006 - 09:22 #1
Jeg har prøvet noget ligende med min iPod. Jeg havde held med programmet "Recover My Files".

Eneste problem var at den lavede 2 kopiere er mange af mine musik filer.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2006 - 09:36 #2
Nu ved jeg ikke med en ipod, men det her program virkede for mig da jeg slettede min disk. Du kan prøve det og se om det kan finde dine filer, hvis det kan kan du så betale hvad det koster og gendanne dataene.

Programmet hedder Recover My Files
http://www.recovermyfiles.com/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 10:27 #3
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. december 2006 - 14:03 #4
håber det lykkedes for dig.?
Avatar billede shivan Nybegynder
25. december 2006 - 09:34 #5
pga. af julen blev jeg nød til at sætte på standby. jeg skal have gjort et nyt forsøg en af dagene. Mange af de programmer skal man købe for at kunne redde filer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. december 2006 - 11:41 #6
Helgec´s foreslag er gratis.
Avatar billede shivan Nybegynder
28. december 2006 - 02:11 #7
Den guide der var på helgec.dk virkede meget effektivt. På 10 min fik jeg gendannet FAT tabellen og jeg kunne tage mine filer ud af den. Min musik kunne dog stadig ikke læses, så jeg brug et program der hedder Podutil. Så til sidst blev alt reddet.
Fryd og gammen..