Avatar billede casi Nybegynder
19. december 2006 - 16:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

fejl i oprettelse

først skal jeg lige slå fast jeg er ingen ørn ud i MYSQL
jeg køre en side i PHPFUSION og der bruger jeg en dthmlmenu denne kan jeg lige pludeslig ikke oprette i når den køre på webhotellet, men på min localhost er der ingen problemer,
jeg får følgende fejl meddelse ved forsøg på op rettelse af menupunkt
Incorrect integer value: '' for column 'menu_id' at row 1
Avatar billede kalp Novice
19. december 2006 - 16:21 #1
nu kan vi ikke se hvor du henter eller sætter værdien til menu_id...
men den ser i hvertfald tom ud... så derfor kan den ikke indsættes.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
19. december 2006 - 16:21 #2
har du tjekket om menu_id har auto_increment?
Avatar billede casi Nybegynder
19. december 2006 - 16:31 #3
det har den
Avatar billede kalp Novice
19. december 2006 - 18:35 #4
du må vise noget relevant kode... er det når du opretter den fejler så skal vi se det... er det når du indlæser fejlen kommer så skal vi se det.
Avatar billede casi Nybegynder
19. december 2006 - 20:50 #5
når det er i PHPfusion er der en infsion der hedder DTHMLmenu denne laver selve menuen hvorefter den gemmer i MYSQL ,når jeg vil lave et nyt punkt i menuen kommer denne fejlmeddelese
Avatar billede casi Nybegynder
18. august 2010 - 14:12 #6
fandt et andet menuprogram