Avatar billede bullemand Nybegynder
19. december 2006 - 13:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt designforum

Hej!

Er ny herinde, og har netop oprettet et nyt designforum.

Så vil sådan set bare høre hvad I synes om siden...
Avatar billede michaeltryl Seniormester
19. december 2006 - 13:25 #1
har du et link til siden?
Avatar billede bullemand Nybegynder
19. december 2006 - 13:26 #2
Haha...

Sorry, sad og var helt forblændet over alle de ting man kunne her på siden.

Linket er: www.designdesign.dk
Avatar billede lund_dk Praktikant
19. december 2006 - 14:55 #3
Stilfuldt og enkelt. Måske FOR enkelt. En smule mere dynamik med lidt farver, ville ikke skade.
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2006 - 15:02 #4
<ole>

Koden er noget skidt! Det giver ingen mening at skrive mod en XHTML-standard, når alle ens scripts er skrevet i HTML-DOM - og derfor ville dræbe enhver browser, der understøtter ægte XHTML  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. december 2006 - 16:26 #5
Ser fint ud.

Men sørg nu for at det bliver et ordenligt forum, og ikke bare et forum hvor brugere bitcher om hvem der har den pæneste signatur som består af 117 filtre fra photoshop.

Der er mange der har prøvet før dig, blandt paranut, som idag er lukket ned.
Avatar billede jowii Nybegynder
19. december 2006 - 17:52 #6
Designmæssigt et rigtig fint forum :-)

Måske kunne du få plads til en lille beskrivelse af siden, på din forside - det vil helt sikkert gavne dine brugere..

Thumps up!
Avatar billede nfk Nybegynder
21. december 2006 - 15:59 #7
Øhh ja det kan da nok være det ser fint ud, men tager jeg helt fejl når jeg siger det bare er nosebleed med et andet banner og baggrund? for så synes jeg i skulle gå ind og modificere noget mere! tag fx ved lære af flashforum.dk
Avatar billede bullemand Nybegynder
23. marts 2007 - 15:29 #8
mig selv