Avatar billede kjoelby Nybegynder
18. december 2006 - 18:46 Der er 3 kommentarer

Indlæse stor database

Hej, jeg skal indlæse en MySQL database på 7 mb i phpMyAdmin men max størrels er 2.048KB hvordan kan man ændre så phpMyAdmin kan acceptere en større database.
Avatar billede leif Seniormester
18. december 2006 - 19:00 #1
Nej, enten opdel den eller spørg pænt om dit webhotel udbyder vil gøre det for dig
Avatar billede kjoelby Nybegynder
18. december 2006 - 20:32 #2
Jeg har min egen server, men ved ikke hvor jeg ændrer det.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
18. december 2006 - 23:47 #3
Hvis du har egen server, har du vel også adgang til en shell - så upload/overfør filen, pak den ud (hvis den ikke allerede er det) og pipe filen ind til kommandolinie-klienten:

%>mysql --user=brugernavn --password=kodeord database < dinfil.sql