Avatar billede caz1986 Nybegynder
17. december 2006 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Media Center Edition

Hej jeg har lige et spørgsmål, jeg har en bærbar pc med mediacenter installeret fra fabrikken. Men hvad gør jeg hvis nu jeg skal have slettet indholdet fra min pc og installere windows forefra, der fulgte nemlig ikke en cd med styresystem med.
Men jeg har godt nok den system-key bagpå.

Hvordan klarer man det?
Avatar billede nicer Nybegynder
18. december 2006 - 11:11 #1
Hvad mærke er det og er du sikker på du ikke har har fået en cd  hvor der står recovery disc?
Avatar billede caz1986 Nybegynder
20. december 2006 - 12:17 #2
det er en acer, jeps ingen cd, men man skulle lave en backup af systemet første gang man tændte pcen
Avatar billede nicer Nybegynder
21. december 2006 - 14:07 #3
Flere af mine klassekammerater som har en Acer har fået en Acer windows cd (recovery cd) med :S så skal du ringe ind til der hvor du har købt den og snakke med dem om det, for sådan en cd skal sku følge med :/
Avatar billede hauervig Nybegynder
05. januar 2007 - 12:36 #4
Men ellers kan du jo låne en cd af en du kender, og bruge din egen kode, alle drivere til acer kan hentes her ftp.support.acer-euro.com
så er det jo ingen prb. Mvh hauervig