Avatar billede loechte Nybegynder
17. december 2006 - 20:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt website

Jeg mangler en dygtig og kreativ webdesigner til produktion af en ny webside.

I øjeblikket har vi installeret et cms-system (e107) men da jeg ikke har formået at tilpasse dette godt nok til vores behov søger jeg hjælp!

Siderne skal være af en høj grafisk kvalitet - templates må gerne anvendes såfremt disse kan implementeres tilfredsstillende.

Siderne skal indeholde en lukket brugerdel hvor disse brugere får adgang til specielle sider med priser på vores vare. Da vi flere kundegrupper skal der kunne differencieres i deres adgang, eller laves en funktion der konverterer vores priser om efter en procentsats tilpasset den enkelte kunde.

Desuden skal der være mulighed for en simpel bestillingsfunktion, dog skal kunden kunne hente tidligere ordre. Der vil ikke blive brug for betaling på siden.

Grafikken må meget gerne være levende og tilpasset således at det efterlader et indtryk af et seriøst og kvalitetsbevidst firma.

Har du fået blod på tanden eller vil du høre mere, så kontakt mig! Jeg modtager kun konkrete bud på prisen for opgaven.
Avatar billede skovge Novice
18. december 2006 - 08:31 #1
Kunne godt være interesseret i opgaven.

Hvordan kan du kontaktes - så kan jeg sende referencer m.m.?
Avatar billede trofo Nybegynder
18. december 2006 - 11:07 #2
Du er velkommen til at kontakte til mig på trofo@trofo.dk

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk - samt mit prisniveau.
Avatar billede loechte Nybegynder
18. december 2006 - 19:01 #3
Jeg kan kontaktes på loechte@mail.dk eller lars@737.dk!
Avatar billede loechte Nybegynder
26. oktober 2007 - 23:47 #4
Lukkwe