Avatar billede duno Nybegynder
16. december 2006 - 21:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan jeg kun starte 2 downloads af gangen??

nå jeg åbner explorer kan jeg starte 2 downloads af gangen, men åbner jeg så et vindue mere, så kan jeg starte b2 mere.. osv.. men hvad nu hvis jeg vil åbne/starte 10 downloads på samme tid, er jeg så tvunget til at starte 5 explorer vinduer??
Avatar billede chris... Nybegynder
16. december 2006 - 21:36 #1
det kommer vist helt an på, hvor mange connections, den relevante server tillader.
Avatar billede duno Nybegynder
16. december 2006 - 21:37 #2
nej, det gælder også hvis jeg henter fra 3 forskellige servere.. max 2 downloads pr startet explorer ( det skal være startet på frisk, man kan ikke bare bruge shift og trykke link.. det er tryk på ikon så der startes en helt ny IEXPLORER.EXE process
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2006 - 21:54 #3
Du har sikkert oplevet at have gang i 2 downloads på samme tid, men når du så forsøger at starte den 3. sker der intet før en af de forrige er færdig. Denne begrænsning kan ændres ved at du downloader nedenstående fil til fx dit skrivebord og dobbeltklikker på den. Du skal så trykke "Ja" til at du er sikker.
http://www.riversen.dk/download.php?id=9

Kilde: http://www.riversen.dk/?side=tips.php#ie
Avatar billede off-line Nybegynder
16. december 2006 - 23:23 #4
Prøv med Opera browser. Den har også den fordel, at hvis dit download går i stå,
kan det genoptages senere.