Avatar billede xorioz Nybegynder
16. december 2006 - 18:20 Der er 3 kommentarer

dualskærme med geforce 7600

jeg er den glade ejer af en splinterny ViewSonic skærm 22" widescreen med en opløsning på 1600x1050 og jeg har da også en 17" samsung...

nu vil jeg så gerne være i stan til at køre forskelige opløsninger på de 2 skærme og have den ene ståene på højkant men dette vil min driver ikke tilade. dan vil kun køre en skærmopløsning på de 2 skærme.

det ser self fint ud på min 17" men det passer sq ikke så godt tilmin nyge skærm..

mit spm er om der findes en modifiseret driver der kan gøre dette eller måske en bedstemt udgave af nvidias egne driver der tilader dette.. evt om det bare er mig der er for dum til at sætte skærme op.
Avatar billede kogt Nybegynder
16. december 2006 - 21:08 #1
nu har jeg 2 CRT skaerme sat til min computer og jeg kan fint vaelge hvilken oploesning jeg vil koerer med uafhaengig af hinanden... jeg har standart driver fra Nvidia.com

under "Egenskaber for skaerm" kan du trykke paa den enkelte skaerm for og vaelge hvilken oploesning den skal koere i..

eller

det kan vaere du har sat skaermene til at koere en forkert indstilling for og kunne configurerer skaermene individuelt fra hinanden skal du saette dem til og koerer "Dualview"

NVIDIA control panel --> Display --> Change display configuration
Avatar billede xorioz Nybegynder
16. december 2006 - 23:07 #2
skal man køre med dualview?
Avatar billede kogt Nybegynder
16. december 2006 - 23:16 #3
det tror jeg naeste man skal, for og kunne goere det du vil... men du kan da proeve dig frem...

Du har vel downloadet de nyeste driver til dit grafik kort paa Nvidia, for saa skulle du gerne faa NVIDIA control panel... det er noget nemmere og finde rundt i naar man lige har vaennet sig til det...

Hvis du hoejre klikker paa skrivebordet kommer der en menu op, der skulle gerne staa "NVIDIA control panel" og saa skal du enlig bare foelge resten --> Display --> Change display configuration... og saa vaelge dualview :)