Avatar billede mancap Nybegynder
22. maj 2001 - 22:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MTS Type Library DLL?

Æh.. jeg sidder lige med et irriterende problem.
Jeg skal bruge objektet ObjectContext som er den del af transaction server type library\'et.

Men...Hvad faen hedder den DLL/TLB fil som indeholder \"Microsoft Transaction Server Type Library\". Den er ikke med som default på listen over af tilgængelige References i mit projekt. Og jeg kan sgu ik lige gennemskue hvor dll/tlb-filen befinder sig.

Anyone?
Avatar billede jper Nybegynder
23. maj 2001 - 15:28 #1
Hvis du bruger NT4 - og det må det være da det hedder com+ under 2000 ;-) så hedder filen mtxas.dll og plejer at ligge under System32, husk option packen skal være installeret på maskinen.

Skulle du alligevel bruge 2000 så hedder filen comsvcs.dll og den ligger under system32, under References skal du kigge efter COM+ Services Type Library, sjovt nok hedder den ikke noget med Microsoft.
Avatar billede mancap Nybegynder
23. maj 2001 - 16:09 #2
Lækkert nok :) Jeg bruger 2000, men i den bog jeg benyttede, blev den kaldt MTS (ergo skrevet til NT4) :-)