Avatar billede hojben Novice
14. december 2006 - 12:12 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

World of warcraft disk 4 er ridset

Hej Min søn mangler derfor disk 4 for at kunne installere spillet. Er der nogen der gider ligge den online til download eller ved hvor den findeS?

/Hojben
Avatar billede loppehund Nybegynder
14. december 2006 - 12:17 #1
Sikker på det er lovligt? :D
Avatar billede hojben Novice
14. december 2006 - 12:19 #2
ja jeg har jo disken.. jeg var først lidt i tvivl selv men mener ikke det burde være ulovligt da jeg jo har disken.. men måske.. ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. december 2006 - 12:33 #3
Prøv om ikke IsoBuster kan udtrække skivens indhold.

Kan den det, kan du lave en kopi af den.
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. december 2006 - 12:34 #4
Hvis du køber Komputer for alle, så er IsoBuster meget ofte på den medfølgende skive.
Avatar billede hojben Novice
14. december 2006 - 12:49 #5
isobuster er ved at kopiere den over nu.. det er til sidst i den store fil det plejer at gå galt så jeg krydser fingre...
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
14. december 2006 - 12:52 #6
World of Warcraft kan prøves gratis i 10 dage her: http://teaser.wow-europe.com
så det burde være muligt at downloade installationsfilerne derfra!
Avatar billede hojben Novice
14. december 2006 - 12:59 #7
isobuster kunne ikke klare det sidste af filen (igen) nu er jeg ved at hente den der 10 dages trial så håber jeg at han bare kan logge ind med hans nuværende kontooplysninger..?
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
14. december 2006 - 13:04 #8
Det skulle der ikke være noget problem i. Der er kun én gameclient! Det er ikke en speciel trial version eller noget!
Avatar billede hojben Novice
14. december 2006 - 13:13 #9
kan også se at den henter den fil jeg ikke kunne få installeret nemlig Installer Tome 4.mpq

Så det ser godt ud :)

Smid et svar
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
14. december 2006 - 13:46 #10
Svar

Tak for point
Avatar billede hojben Novice
14. december 2006 - 13:57 #11
tar godt nok lang tid... tænk om de havde lagt filerne til manuel download... har læst mig til at der er flere som har problemer med disk 4...

Takker :)
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
14. december 2006 - 14:06 #12
Ja men det må ikke være nemt! :D

Hvis du i øvrigt har problemer er der et godt dansk WoW forum på tweak.dk

http://www.tweak.dk/forum/board.php?boardid=12&sid=
Avatar billede Alberthaff Nybegynder
20. juni 2010 - 22:10 #13
Du kan downloade World of Warcraft setup fra battle.net helt lovligt.

Det er Blizzards egen side.

Du skal bare logge ind med din battle.net account og vælge manage games og der efter vælge wow og hente installations programmet :)

www.battle.net
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
21. juni 2010 - 07:56 #14
Mon ikke manden enten har fået løst sit problem eller også har opgivet, eftersom spørgsmålet er 3½ år gammelt! ;)
Avatar billede Alberthaff Nybegynder
22. juni 2010 - 18:00 #15
ups.

det havde jeg ikke set :)