Avatar billede mhj6 Nybegynder
12. december 2006 - 23:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

raid driver

er der nogen som ved hvor på min vista dvd jeg skal ligge min raid driver for at den kommer med ved install fra win xp.

mvh
mhj
Avatar billede redhack Nybegynder
13. december 2006 - 11:17 #1
Det nemmeste må da være at give Vista cd'en/disketten med driveren når/hvis den spørger efter den. Vista har knap 20.000 drivere på dvd'en så har du undersøgt om den ikke allerede har driveren til din raid controller?
Avatar billede mhj6 Nybegynder
24. februar 2007 - 15:13 #2
Jeg har fået løst det. Jeg ligger den bare ind når vista spg. efter den......