Avatar billede kazo.dk Nybegynder
12. december 2006 - 09:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre standard UIScrollBar i Flash 8

Hej Eksperter

Til at starte med, vil jeg sige, at jeg er forholdsvis grøn i flash-sammenhæng.

Jeg har formået at lave et tekstfelt, der henter en ekstern tekstfil. På tekstfeltet har jeg "tilkoblet" en UIScrollBar, der virker uden problemer.

Mit spørgsmål er nu:

- Hvordan kan jeg ændre scrollbarens udseende?

Jeg har søgt på google o.lign. , men synes kun jeg kan finde løsninger, der virker til Flash MX 2004 og tidligere.

Håber I kan give nogle gode svar!
Avatar billede mat Nybegynder
12. december 2006 - 13:11 #1
Du har prøvet F1 (hjælpen) > søgt på "UIScrollbar"? Der får jeg da ihvertfald en del, bl.a "Using styles with the UIScrollBar" og "Using skins with the UIScrollBar"?

mvh mat
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
12. december 2006 - 16:07 #2
prøver lige at kigge på det! tak indtilvidere
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
13. december 2006 - 15:33 #3
Det var der jeg skulle kigge!!

Mange tak. Smid et svar!
Avatar billede mat Nybegynder
13. december 2006 - 18:18 #4
aight