Avatar billede mathiasr Nybegynder
11. december 2006 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Print af liste

Hej experts
Jeg har lavet en dropdown boks der sorterer forskellige frugter og tilhørende priser. Det vil sige en liste som viser frugten og dens pris. Når jeg vælger en ting i dropdownmenuen skifter listens indhold.
Nu vil jeg dog gerne have printet den viste liste ud - altså føre den over i en formular. Det skal gerne være således at man kan trykke på en knap og så vises listens indhold i en formular, klar til udprintning. Hvis jeg vælger en anden ting i min dropdown så er det de nye ting der kommer over i formularen. Hvordan gør jeg det.
mvh
Avatar billede mugs Novice
11. december 2006 - 19:02 #1
Hvis du går ind på Tjomas Jepsen's hjemmeside MakeitEasy.dk, ligger der en fremragende søge- og filtreringsfunktion der kan det du søger. Måske ikke på helt samme måde, men bestemt værd at afprøve.
Avatar billede mathiasr Nybegynder
11. december 2006 - 19:33 #2
kigger på det tak skal du have