Avatar billede hejnsvig Nybegynder
11. december 2006 - 16:08 Der er 14 kommentarer

tempratur programmer

hej exp

jeg vil gerne vide hvor varm min computer er. så derfor vil jeg gerne have et program der kan vise mig det.

det jeg søger er et program der kan vise mig tempraturen i min pc.

p.s jeg har prøvet speedfan og det syndes jeg ikke om.
Avatar billede phliplip Nybegynder
11. december 2006 - 16:12 #1
Hvilket bundkort har du? Hvis du har Asus har de programmer til det ved jeg.

Kan ikke huske hvilket program det var jeg prøvede, men tror det var Everest http://www.lavalys.com/. Hvis det er det prog jeg tænker på så får du alle mulige info i taskbaren.
Avatar billede phliplip Nybegynder
11. december 2006 - 16:13 #2
Der iblandt temperaturen ;-) på CPU, GFX og MOBO.. såvidt jeg husker!
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
11. december 2006 - 16:19 #3
jeg har prøvet lavalys og det viser mig ikke tempraturen
11. december 2006 - 16:35 #4
Mål Temperatur i din PC -> http://www.almico.com/speedfan.php
(Ikke afprøvet af mig..)
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
11. december 2006 - 16:43 #5
jeg har lige sagt af jeg ikke vil bruge speedfan
Avatar billede hagbartm Seniormester
11. december 2006 - 16:55 #6
Til hejnsvig:Brug Aida32,find den på google.Mvh.hagbartm.
Avatar billede phliplip Nybegynder
12. december 2006 - 09:49 #7
hagbartm: Lavalys Everest er Aida32 ;-)
15. december 2006 - 20:15 #8
???
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
15. februar 2007 - 14:46 #9
jeg kan ikke finde ud af hvad for en der er selve temperturren for helle computeren.
P.s hvad betyder cpi
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
15. februar 2007 - 14:47 #10
undskyl cpu
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 14:50 #11
Du kan nok ikke se hvad temepraturen er for hele computeren, med mindre der sidder en kabinetmåler. Ellers vil du nok kun kunne se for CPU, Motherboard?, og harddiske?

CPU = Processor(Computerens hjerne)
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
15. februar 2007 - 14:52 #12
havd kalder man den genarele tempertur for computeren.
p.s hvad betyder cpu

det de rigtige spøsmål.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. februar 2007 - 14:56 #13
Der er ikke nogen general temperatur for computeren, den man normalt holder øje med er den på CPU'en.

CPU:
Central Processing Unit, som står for alle udregninger. Det er selve hjernen i computeren. Uden den kan computeren ingenting
Avatar billede hejnsvig Nybegynder
16. februar 2007 - 14:14 #14
der er ikke nogle der kender nogle programmer der kun kan måle tempertur og den skal ikke kunde andet