Avatar billede wirefly Nybegynder
22. maj 2001 - 18:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express 5 og størrelsesangivelser...

Outlook Express 5 er begyndt at vise alle nyhedsposter som havende størrelsen 1Kb, også
selv om jeg kan konstatere at det ikke kan være rigtigt...
Hvordan får jeg
programmet til at vise størrelsen korrekt?
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 13:17 #1
Outlook Express 5 viser kun hvad dine breve fylder på DIN komputer! Det er meget muligt at den oprindeligt fylder mere..men de kan have sendt dem til dig i en standart-komprimeret udgave..(måske for at spare dig for at de fylder for meget!) Jeg har også lagt mærke til det..så man må jo konkludere at det ér en standartstørrelse de fremover bruger!

MVH Danny
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 13:26 #2
...denne form for mail kaldes også en HEADER (dvs. de viser titlen,appetitvækkere, måske lidt billeder og nogle links til nogle sider der omhandler disse emner) og den har altid en standart størrelse...det er først når du klikker på de links der er på siden at den kommer til at fylde mere..da du jo derved henter flere informationer hjem!

Danny
Avatar billede wirefly Nybegynder
27. maj 2001 - 13:27 #3
Det ville da være irriterende...Kan man så ikke få den vedhæftede fils størrelse at se, før man downloader den, overhovedet?
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
27. maj 2001 - 13:45 #4
De links der står i dit brev fører dig hen til nogle sider på nettet som vil blive åbnet i et nyt vindue! Og mht de vedhæftede filer...nej, man kan ikke se størrelsen på dem før man downloader dem! Men du kan jo bare åbne dem fra deres nuværende position...på den måde ligger de sig ikke i din PC, istedet slettes de igen når du lukker filen ned (dog vil du som regel blive spurgt om du VIL gemme dem!)
Avatar billede danny.lennert. Nybegynder
02. juni 2001 - 15:28 #5
Øhh..kan du ikke lige accepter svaret så vi kan få lukket dette spørgsmål?
Venligst Danny
Avatar billede wirefly Nybegynder
02. juni 2001 - 20:56 #6
...done.