Avatar billede zakk Nybegynder
10. december 2006 - 00:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikk installere direct X

Jeg har et problem jeg skal ha intalleret mit Direct X... har hentet den nyeste version på nettet men når jeg går igang med installationen kommer den med denne "fejl"
Softwaren  du installerer, har ikke bestået den test til kontrol af kompatibiliteten ned Windows XP der kræves for at produktet kan bære windows-logoet

Softwaren installers ikke. kontakt systemadministratoren

normalt kan man ignore sådanne beskeder .. normalt står det forsæt alligevel..  men har kun muligheden OK! det er et stor problem har brug for Direct X.. kan jeg slå den Logotest fra på en måde??
Avatar billede Slater Ekspert
10. december 2006 - 00:58 #1
"kontakt systemadministratoren" - lyder lidt som om du ikke har administratorrettigheder. Er du logget på som administrator?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
10. december 2006 - 01:38 #2
Noget andet også: jeg undrer mig over, at du får meddeleslen om, at den ikke har bestået test osv...
hvad hedder filen, du har hentet fra nettet
Avatar billede Slater Ekspert
10. december 2006 - 03:03 #3
Ja, den studsede jeg også over. Skulle undre mig meget om Microsoft ikke signerede deres EGNE programmer.
Avatar billede zakk Nybegynder
10. december 2006 - 08:51 #4
Jeg har alle rettigheder jeg står som adminitrator ... det er den rigtig fil jeg hart hentet har prøvet med flere forskellige Direct X intet virker
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 09:29 #5
"det er den rigtig fil jeg hart hentet har prøvet med flere forskellige Direct X intet virker"

Et eller andet siger mig at du IKKE henter fra http://www.microsoft.com/windows/directx/default.mspx

Korrekt?
Avatar billede Slater Ekspert
10. december 2006 - 16:20 #6
Ah, de er begyndt at kræve WGA validation for det. Det kunne selvfølgelig holde nogle væk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 17:23 #7
Ja dem der er så "uheldige" ikke at kunne validere sin xp version...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
30. januar 2007 - 01:31 #8
Svar...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2007 - 20:00 #9
k.

Hvad for en løsning er du kommet med siden du lægger et svar?