Avatar billede maluka Nybegynder
08. december 2006 - 17:14 Der er 1 kommentar

Splinter Cell Double Agent

Kære Eksperten,
Min søn har købt Splinter Cell Double Agent. Når han har installeret spillet (han har windows XP og grafikkort Radeon X600 series) og kører spillets hardware detection, kommer den op og siger, at spillet skal bruge Shader model 3.0 (han har 2.0), - øøøh, hvad er det, og kan man downloade det og hvordan.

Please, kan nogen hjælpe, det kære barn vil jo gerne i gang med at spille....;-)

Maluka
Avatar billede nwohtp Nybegynder
17. december 2006 - 19:27 #1
"Shader model" mondulet er en del at grafikkorted´s Hardware
baserede software også kaldt Firmware den eneste måde
at kunne kører med Shader model 3.0 er desværer et nyt
grafikkort til computerem, og tag f.eks de nye
Nvidia GForce 8800 GTX Grafikkort, de kører f.eks med
Shader Model 4.0 men vil altid kunne kører med ælder spil
som bruger Shader Model 1.0 - 2.0 - 3.0

Her kan du læse mere om "Shader"
http://en.wikipedia.org/wiki/Shader

Med Venlig Hilsen
  Martin