Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 10:41 Der er 40 kommentarer og
2 løsninger

Der står det forkerte på titellinjen

der står side 2 i titellinjen på www.fuglekiggeren .dk det står der selvfølgelig også i vis kilde, men i frontpage har jeg rettettil en anden tekst og det virker ikke når jeg oploader det.
sådan står der i frontpage <meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GEN<head>
ERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>Feltornitologen Per Poulsen's foto og notatside.</title>
<base target="_self">
</head>

er der nogen der har en løsning
mange hilsener Vandrefalk
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 10:43 #1
<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>Feltornitologen Per Poulsen's foto og notatside.</title>
<base target="_self">
</head>
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:44 #2
<head>
<meta HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>Ny side 2</title>

mon det er den rigtige fil du retter i ?
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 10:44 #3
det kan også være fordi browseren har gemt den gamle version af siden ...... så luk evt browseren og tøm midlertidige internetfiler
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:46 #4
nej det er ikke derfor, jeg har aldrig været på siden før, og jeg får fejlen med side 2, så dette er IKKE fejlen.
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 10:52 #5
så er det fordi siderne ligger i et frameset, og det er framsettets title der vises...prøv at se om du har en index.html eller en default.html som indeholder framesettet
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:52 #6
fejlen er i din index.htm fil
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:53 #7
index.htm ser således ud:

<html><head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"><title>Ny side 2</title></head><frameset framespacing="0" border="0" rows="136,*" frameborder="0">
  <frame name="sidehoved" noresize="noresize" target="hovedramme" src="index_files/logo1.htm" scrolling="no">
  <frame name="hovedramme" src="index_files/forside1.htm" target="_self" scrolling="auto">
  <noframes>
  <body>

  <p>Denne Web-side bruger rammer, og din browser understøtter ikke rammer.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 10:54 #8
jeg retter i forsiden , er det ikke det du mener med fil
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 10:55 #9
du skal rette i index.htm
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 10:56 #10
nej du har en række filer, forside1.htm , index.htm og logo1.htm det er index.htm du skal åbne og redigere.
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 10:59 #11
når jeg åbner index kommer forsiden frem og der står øverst forside1.htm-index.htm
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:00 #12
kig i kildekoden og ret det der
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 11:01 #13
7/12-2006 10:53:52 der står hvad din index.fil indeholder.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 11:02 #14
rettelse index.htm fil indeholder
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:05 #15
niels det forstår jeg ikke det du skriver
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:07 #16
gertp
hvordan retter jeg i kildekoden
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 11:08 #17
åben noteblok indsæt neddenstående og vælg fem som, filen kalde du index.htm og oploader den til din hjemme side (overskriv den oprindelige)

<html><head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"><title>Feltornitologen Per Poulsen's foto og notatside.</title></head><frameset framespacing="0" border="0" rows="136,*" frameborder="0">
  <frame name="sidehoved" noresize="noresize" target="hovedramme" src="index_files/logo1.htm" scrolling="no">
  <frame name="hovedramme" src="index_files/forside1.htm" target="_self" scrolling="auto">
  <noframes>
  <body>

  <p>Denne Web-side bruger rammer, og din browser understøtter ikke rammer.</p>

  </body>
  </noframes>
</frameset>

</html>
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:09 #18
går ud fra at du sidder med siden i frontpage.... i nederste venstre hjørne klikker du på 'Programkode' (fp 2003 dansk version)
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:20 #19
programkode vises ikke i min version
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:25 #20
jow...men hedder måske noget andet og er placeret et andet sted (måske i toppen)hvis det ikke er en 2003, men ellers så gør som Niels skriver
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:29 #21
nu er jeg på rø... titellinjen virker men ingen side
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:30 #22
jeg brugte niels metode
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:31 #23
ok....så skal han have points'ene
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:32 #24
nej nej gertp titellinjen virker men ingen side
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:35 #25
hvordan ser din index.htm ud nu
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:42 #26
ligger forside1.htm og logo1.htm stadig i mappen index_files ?
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:43 #27
der vises intet på min index.htm
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 11:46 #28
hmmm...det kunne tyde på at du har slettet alt på webhotellet bortset fra index.htm
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 11:49 #29
index siden skriver den ikke kan åbne forside1.htm og logo1.htm
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 12:07 #30
http://www.fuglekiggeren.dk/ nu hedder siden ny side 4
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 12:12 #31
hvorfor henviser den nu til ny_side_2.htm ?
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 12:13 #32
jamen jeg sidder og kæmper der var jo ikke noget før
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 12:20 #33
nu kører den som tidligere nu hedder den bare side 4 skide godt det her
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 12:21 #34
kan du se filen index.htm ? hvis ja åben den, og rediger den fil (og KUN den fil)
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 12:24 #35
i index står der igen øverst forside1.htm-index htm
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 12:26 #36
hvilket program åbner du filen med ?
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 12:29 #37
frontpage
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 12:32 #38
jeg kan ikke hjælpe dig når du gør det stik modsatte af hvad jeg fortæller dig.
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 12:49 #39
jeg fandt selv ud af noget gik ind i mit websted højreklik på index op i kilde rettede til en anden tekst end side 4 spurgte om det skulle gemmes svarede ja og oploadede så nu står der fuglekiggeren, og det er udmærket tak for hjælpen
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 12:53 #40
højreklik på index 'og åbne' op i kilde
jeg glemte at skrive og åbne i det ovenstående
Avatar billede gertp Nybegynder
07. december 2006 - 12:54 #41
var jo det jeg ville have dig til i kommentaren 11:09:32 ;-)
Avatar billede vandrefalk Nybegynder
07. december 2006 - 13:01 #42
ok gertp