Avatar billede flyingmonkeyss Nybegynder
06. december 2006 - 19:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlsikkertilstand stopper med at læse.

Jeg har et problem, kan ikke komme i fejlsikkertilstand når jeg vil starte det op går det fint, vælger det i menuen ved at trykke på F8, så logger jeg min bruger ind der efter kommer jeg så til der hvor man skal sige ja til at man vil arbejde med windows i fejlsikkertilstand, jeg når ikke at trykke ja så forsvinder ja/nej vinduet også er det ligesom om at den ikke rigtigt kommer vidre, har haft den til at stå og prøve i op til 20min.
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2006 - 20:01 #1
Genroprettelseskonsol i xp:
Smid din XP cd i drevet og boot op på den, i første skærmbillede "Velkommen til Installation", trykker du på F10 eller tryk på ” R ” for at reparere.
Når Windows Genoprettelseskonsollen er startet, får du vist følgende meddelelse:
Microsoft Windows(R) Genoprettelseskonsol

Genoprettelseskonsol indeholder funktioner til systemreparation og -genoprettelse.
Skriv EXIT for at afslutte Genoprettelseskonsol, og genstart computeren.

1: C:\WINDOWS
(Hvis den spørger efter admin.kode og du ikke bruger nogen, så tryk blot på Enter)

Hvilken Windows-installation vil du logge på:  1                (+tryk på ENTER )
Efter : <C:\WINDOWS >    Skriver du:  chkdsk c: /p /r    (+tryk på ENTER )
Når den er færdig med at scanne, skriv: Exit + enter
Avatar billede flyingmonkeyss Nybegynder
06. december 2006 - 20:45 #2
tak for svaret :D
Avatar billede flyingmonkeyss Nybegynder
06. december 2006 - 20:47 #3
skriv lige some svar :) så jeg kan give dig dine pts :)
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2006 - 20:48 #4
Så gerne ;o)