Avatar billede dpp83 Nybegynder
06. december 2006 - 15:20 Der er 1 løsning

RIS image giver sort skærm ved start

Hej derude,

Jeg har et spørgsmål til RIS, og jeg er bange for at jeg har fået lavet rigtig godt og grundigt rav i den.

I tidernes morgen, da jeg satte min RIS server op, oprettede jeg et flat image (XP sp2) som jeg lavede 4 RIPrep images på.
Dette flat image fik jeg ved et "uheld" slettet fra serveren, da jeg ville smide et andet, mere opdateret, flat image op på serveren - og nu kommer problemerne:

1. Alle mine gamle RIPrep images virker ikke!
Jeg kommer igennem alle .osc filerne, og vælger det image jeg gerne vil installere på maskinen, men når jeg kommer så langt at imaget normalt installere sig på maskinen, går alt i sort og jeg er nødt til at slukke maskinen manuelt.

2. Mit nye flat image virker heller ikke!
Når jeg prøver at smide dette image på en maskine, som jo bare er en ren XP installation overført med RISetup, får jeg en besked om at "Reboot Failed - press Ctrl-Alt-Del to restart".

Er der nogen der ved hvad jeg har fået lavet?
Meget mystisk for mig er det, at mit nye flat image ikke virker, da der ikke er noget som helst mystisk ved den - bare en ren XP trukket fra en cd.

Jeg takker for al hjælp.

David
Avatar billede dpp83 Nybegynder
13. juni 2007 - 10:36 #1
lukkes