Avatar billede torben_beo Nybegynder
06. december 2006 - 10:48 Der er 3 kommentarer

Signatur i Outlook 2003

Hej alle
VI har et lille træls problem med vores Signatur i outlook her på kontoret.
Vi kører på en 2003 exchange SP2
vi har så også en windows 2003 terminalserver.
når vi har været logget på den, og åbner vores outlook på den, forsvinder signaturen i vores lokale outlook. Den forsvinder ikke men der er derefter ikke valgt nogen default
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
06. februar 2007 - 10:01 #1
Har du tjekket at den ligger under:
C:\Documents and Settings\[Brugernavn]\Application Data\Microsoft\Signaturer

Der har jeg en HTML, RTF og TXT version liggende samt en mappe til logo og XML fil.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
12. februar 2007 - 10:45 #2
fandt du ud af det?
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
12. april 2007 - 15:46 #3
??