Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. maj 2001 - 14:27 Der er 8 kommentarer og
7 løsninger

Nettokoders ;-P

Hva synes i om www.nettokoders.dk

Ris/Ros/Fejl osv...

karakter x@13.

Ikke bare noget med: \"Pæn side, godt indhold 9@13\"

så er der ikke point ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. maj 2001 - 14:30 #1
www.nettokoders.dk - altså ikke fordi vi er billige ;o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. maj 2001 - 14:33 #2
Du har skrevet \"nettokoders.dk\" to gange nederst, i stedet for \"Komunity\"
Avatar billede sukos Juniormester
22. maj 2001 - 14:39 #3
Den gule farve er ikke god!

Hvorfor opdateres antal hits når man reloader???
Fjern den! Eller få den til at virke på en anden måde.
Den tæller da vist også på hver af de underliggende sider????

Synes det er forstyrrende når alle linksene bevæger sig ved mouseover.
Lav dem evt. i en tabel som er bred nok til ikke at få de andre links til at bevæge sig med.

God web-vind!!!

13 for initiativet
5-6 for udseendet
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. maj 2001 - 14:42 #4
> sukos

Tælleren opdaterer kun engang i døgnet pr bruger nu.

Farven er valgt med vilde (www.netto.dk ;-)

/Bjarke
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. maj 2001 - 14:43 #5
vilde = vilje

-stavefejl er gratis
Avatar billede sukos Juniormester
22. maj 2001 - 14:49 #6
Hvad så med at lave lidt \"computetegn\" ligesom netto\'s mursten?
Avatar billede dingkee Nybegynder
22. maj 2001 - 14:51 #7
Kan I ikke putte noget mere sort på siden, den er alt for gul
Avatar billede zorrosbabe Nybegynder
22. maj 2001 - 14:59 #8
Honestly ?

Jeg kan ikke li siden .. den er for simpel :-)
Kan ikke helt se formålet med siden ... sorry.
Sælger I webdesign?
Er det et community?
Hvad er det ??

Ellers okay .. men der mangler meget .. gør der ikke ?
Avatar billede netsrac Praktikant
22. maj 2001 - 15:26 #9
Det var dog irreterende, hver gang man skifter side, hopper den sorte boks i toppen som om den gerne vil være større men ikke får lov, ser lidt mystisk ud, i tvinger vel ikke jeres side til noget den ikke vil ? :-)

Iøvrigt får jeg en følelse af at min browser ikke er stor nok, det er som om der mangler en afslutning i bunden afsiden, jeg famler forvirret rundt efter en scrollbar, men der er ingen.

Ellers, hvad er formålet ?
Avatar billede netsrac Praktikant
22. maj 2001 - 15:30 #10
Hm...efter at have set jeres domain navn kommer man til at tænke på om slamkoder.dk er optaget, sørme så, så kigger man på siden...Microsoft *G*
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. maj 2001 - 15:32 #11
netsrac -> lidt info om \"The Nettokoders\" downloads af sources, værktøjer, komponenter, artikler.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. maj 2001 - 18:32 #12
Menuen bevæger sig når mussen er over et punkt, ikke så godt! Farverne er netto agtige, nok ikke helt ilfældig ;-)! Den grønne chart prik i hjørnet, væk med den!
Når ja... Måske et lid bedere logo :-]!
Avatar billede aneez Nybegynder
22. maj 2001 - 19:29 #13
æhm? hvad er det lige at siden går ud på? det står der ikke noget om nogen steder, syns ligesom at det manglede :)) hehe måske skulle i sige ASP kodere? :)) for det er vel det i laver på siden altså asp koder?

/Aneez
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. maj 2001 - 22:13 #14
Glemte lige karater 8@13
Avatar billede dna Nybegynder
22. maj 2001 - 23:30 #15
Jeg bliver altså nødt til at sige, at jeg direkte finder siden \"frastødende\" ..det design gør nok klart, at jeg ikke vil bruge siden. Håber ikke I tager det for personligt, det er bare min mening...

dna