Avatar billede itee Nybegynder
06. december 2006 - 00:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste spyware tool

Hej

Der er mange religioner og meninger i verden om Spyware programmer.

Jeg har benyttet Nullsoft Ad-Aware SE Personal Edition 1.06, men man vil jo gerne benytte investere i det mest effektive.

Hvilke(n) synes i bedst om, og synes er mest effektive under Windows XP Pro ?

;) Itee
Avatar billede jacla Nybegynder
06. december 2006 - 00:59 #1
spysweeper og regsupreme samt spamfighter.

Men prøv at gå ind på www.spywarefri.dk. de tester de forskellige programer der findes.

vh jan C",)
Avatar billede johke Nybegynder
06. december 2006 - 01:02 #2
Jeg har prøvet en del og synes bedst om SuperAntiSpyware. Det fjerner langt det meste - i modsætning til fx. Ad-Aware, som du bruger.
Avatar billede itee Nybegynder
06. december 2006 - 01:03 #3
Jeg skulle nok have oprettet dette under sikkerhed og virus, så jeg beklager, og flytter spørgsmålet til http://www.eksperten.dk/spm/749076