Avatar billede prokyon Nybegynder
05. december 2006 - 22:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se den ene sata disk

jeg har lige installeret windows vista på maskinen men kan ikke lige se min store sata disk. jeg har været inde under administration og kan se at selve disken er fundet men at vista ikke vil acceptere den som et drev før jeg reformaterer disken. jeg ville gerne gemme tingene på disken så jeg har brug for et godt råd til at få sat den til uden at skulle formatere den.
Avatar billede strych9 Praktikant
05. december 2006 - 22:45 #1
Hvilken udgave af Vista?
Og er den disk en basic eller dynamic disk? Kan du huske det?
Det er ikke alle udgaver af vista som håndterer XP dynamic disks, omend jeg ikke lige nu og her husker hvilke.
Avatar billede prokyon Nybegynder
06. december 2006 - 06:19 #2
Ved disken står der dynamisk. hmm så jeg har ikke så meget andet at gøre end at lave den til en basic.. øv. jeg ved ikke hvilken version det er.
Avatar billede strych9 Praktikant
06. december 2006 - 07:14 #3
Skriv winver og tryk enter. Den skulle vise dig hvilken.
Avatar billede strych9 Praktikant
06. december 2006 - 21:51 #4
så hvad var svaret?