Avatar billede jannik Nybegynder
04. maj 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AGP UNDER WINDOWS 2000

Jeg kan ikke få mit Diamond viper v550 agp til at virke under windows 2000,
den bliver hved med at påstå at der ikke er nogle recurcer ledige. jeg har prøvet at pille alle andre indstiks kort ud men det hjælper ikke. Jeg prøvede at sætte et pci kort i sammen med agp kortet så ville den godt finde agp kortet men hvis jeg satte den til at bruge agp kortet kom samme fejl bare igen
Avatar billede bug Nybegynder
04. maj 1999 - 18:39 #1
Klap hesten et par uger / måneder. Så kommer der nok en driver fra Diam. eller MS.

Har læst om andre med samme problem i 2000 men ingen løsninger. Jeg har trevlet nettet i småstykker for at finde noget - og jeg giver IKKE op. Jeg skal nok lade dig det vide, så snart jeg løser problemet.

/BuG\
Avatar billede thoeger Nybegynder
04. maj 1999 - 21:20 #2
Hvis dit kort ikke står på den liste over kompatibelt hardware er der ikke noget at gøre!! Den kan du finde på nettet, jeg kan ikke lige huske om den ligger på cden
Avatar billede bug Nybegynder
11. maj 1999 - 17:49 #3
Windows 2000 er noget forvirret omkring AGP. Der forventes en løsning i versionen efter Beta 3 RC1.

/BuG\
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 1999 - 14:42 #4
heysa.. jeg har samme problem.. samme grafik kort og win 2000 beta 3... har lagt win 98 ind igen.. men har siden fået at vide at man bare skal hente patch filen til win NT 4 fra diamondmm.com.. den skulle få den til at køre.. men ikke 100% optimalt..

/klas