Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
05. december 2006 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer 7 og input box problem

Hejsa,

jeg har et lidt iriterende problem i IE7. På http://www.bodyplanning.dk/index2.php har jeg et søgefelt i højre nederste hjørne. Af en eller anden grund kan jeg ikke komme til at skrive i det.

Jeg troede umiddelbart at det var fordi den var skjult af et andet layer, men det hjælper ikke at sætte z-index til noget stort.

Samtidig har jeg også et problem med at searchexercises-formen laver en "new line" i layoutet.

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede olebole Juniormester
05. december 2006 - 14:55 #1
<ole>

Jeg har ikke en IE7 på denne maskine, så det kan jeg ikke teste for dig. Formen skal bare have 'margin:0':
    <form style="margin:0" .................... >

- så fjerner du den ekstra linje-afstand  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
05. december 2006 - 15:01 #2
tak olebole det fixede det ene problem :)
Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
05. december 2006 - 15:59 #3
Hmm.. det er åbenbart helt umuligt :(
Avatar billede olebole Juniormester
05. december 2006 - 16:00 #4
Det er sikkert ikke umuligt - men det kræver én med en IE7 installeret  ;o)
Avatar billede nemezis_aalborg Nybegynder
06. december 2006 - 00:44 #5
Har fundet ud af det.. der var åbenbart en div, der fyldte det hele. Ændre bare display til inline for den pågældende div.

Smid et svar olebole, så får du point for dit svar...
Avatar billede olebole Juniormester
06. december 2006 - 13:50 #6
Hvis du giver et div 'display:inline' vil det vel være mere logisk at anvende et span  ;o)