Avatar billede snooby Nybegynder
04. december 2006 - 16:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fra uægte til ægte windows prof.

Hey, Jeg ahr dte problem, at en af mine venner havde en uægte winXPpro og så ville han have den ægte da han ikke kunne opdatere og da der kom sådan en træls ting i starten som gjorde han blev nød til at vente 5 sek før han kunne logge sig ind på computeren pga hans kopi ikke er ægte. så købte han en ny cd med ny cdkey. og så brugte vi et program fra microsoft til at opdatere hans cd-key sådan han windows blev ægte. da vi havde gjordt det. så kunne han godt opdatere sit windows og sådan. og når man validerede hans windows så fortalte den at dte var ægte. men den der start hvor han skal vente 5 sek før han kan logge ind er der stadig, og der står stadig uægte windows på logon screenen og den der kommer når man lukker computeren ned. nogle forslag til hvordan man kan endre det?

Har Reperaret windows med cden. ved at boote opp på den og så reperer windows. det hjalp ikke
Avatar billede lowfire Nybegynder
04. december 2006 - 16:52 #1
Installer Windows igen ved at boote fra cd'en.
Avatar billede hcma Novice
04. december 2006 - 17:11 #2
Avatar billede snooby Nybegynder
04. december 2006 - 17:25 #3
fatter ikke lige dte linkt der tror ikke dte løser problemet.. og jeg ville gerne undgår at geninstallere
Avatar billede lowfire Nybegynder
04. december 2006 - 17:32 #4
Hvis du har installeret den nye cdkey og valideret windows og det stadig ikke forsvinder, kan jeg ikke se anden udvej at geninstallere.
Avatar billede snooby Nybegynder
04. december 2006 - 17:36 #5
nej, også den jeg er kommet lidt til. for der er vel ikke rigtigt noget at gøre ved det
Avatar billede k_la Nybegynder
04. december 2006 - 20:47 #6
genstart i fejlsikker tilstand (uden net).
slet filen wgatray.exe  wgalogon.dll fra system32
genstartdet burde løse problemet, men virker kun hvis du er sikker på at den er lovlig gjort.
Avatar billede snooby Nybegynder
04. december 2006 - 22:09 #7
det vil jeg prøve så :-)
Avatar billede snooby Nybegynder
05. februar 2007 - 17:45 #8
virker ikke. men geninstallerede windows