Avatar billede martin_shearer Nybegynder
03. december 2006 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

outlook og gem mail ?

Hy

jeg står og skal til at formatere mit c drev, hvordan tager jeg en backup af alle mine mails og adresse kartotek i outlook ?
Avatar billede jacla Nybegynder
03. december 2006 - 17:51 #1
Hvis du går ind på www.arlet.dk og ser på tips og triks er der en anvisning du kan bruge.

vh

Jan
Avatar billede rebecca Novice
03. december 2006 - 17:51 #2
filer/importer-eksporter
Avatar billede enoer Nybegynder
03. december 2006 - 17:55 #3
Her er en vejledning fra Microsoft i at lave backup af dine mails og adressekartotek: http://support.microsoft.com/?kbid=287070
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
04. december 2006 - 14:37 #4
Tak, men der blev jeg lidt forvirret.

kan i sige lidt nærmere, hvilke jeg skal bruge, for at tage en fuld backup af alt hvad jeg har i outlook nu ?
Avatar billede jacla Nybegynder
04. december 2006 - 15:02 #5
Her står der step by step http://support.microsoft.com/?kbid=287070

Så er du sikker på at få adressekartotek,mails, og mapper med over.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
22. december 2006 - 18:41 #6
jacla smid lgie et svar.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
18. januar 2007 - 14:25 #7
lukket