Avatar billede learner Praktikant
01. december 2006 - 02:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

nogen der kender yourshelter.net ?

Hejsa, jeg har kigget på http://yourshelter.net/da/

Nogen der har prøvet dem eller bruger dem ?

Jeg har mange domæner og vil gerne opnå at mine sider blir lidt hurtigere end de er hos Surftown + Jeg vil gerne have mine CMS-sider fordelt på flere IP-adresser fordi jeg tror det forbedrer SEO (ved automatisk linkbytte-system)
+ jeg måske tror at det også forbedrer SEO hvis siderne loader hurtigt

På forhånd tak :o)
Avatar billede learner Praktikant
24. december 2006 - 10:42 #1
Min kammerat har prøvet det og hans første indtryk var at deres server ik er helt i top. Han er meget dygtig i Linux og han plejer at være til at regne med. Så jeg holder mig væk lidt endnu selvom det ser tillokkende ud
Avatar billede brian_schmidt Nybegynder
19. februar 2007 - 11:39 #2
Jeg har været der i et par måneder nu, og er meget tilfreds. Ingen problemer med serveren og dens hastighed. Og supporten er hurtig.
Avatar billede learner Praktikant
19. februar 2007 - 13:05 #3
Jep min kammerat har har også opgraderet nu og er blevet meget tilfreds efter det. Han praler os af den hurtige support.