Avatar billede maggie22 Nybegynder
30. november 2006 - 19:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tv via Com, hvordan?

Jeg har en fujitsu Siemns computer med et ANTENNESTIK bagi. Jeg er i den store positive indstilling at jeg kan have en film på computeren og VIA et antennekabel, se filmen på mit Tv. Jeg har købt kablet, tilsluttet det og hvad gør jeg nu??? Hvordan kan jeg komme til at se filmen på mit tv????? Hvad skal jeg bruge??? (Jeg har købt mig adgang til en hjemmeside, hvor jeg kan købe film/musik og downloade dem til min computer.....)
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
30. november 2006 - 19:06 #1
Jeg tror du kan gøre noget i stil med det:

1) Højreklik på skrivebordet -> Egenskaber
2) Klik på indstillinger -> Avanceret
3) Tryk på GeForce fanebladet

Her kan jeg ikke komme videre, men hvis du har menuerne ude til venstre, så find den hvor der er en skærm med dit navn på, og der skulle gerne være en scrolldown hvor der står klon, dobbelt osv.

Hvis ikke det virker og alt det, så ved jeg ikke :P
Avatar billede maggie22 Nybegynder
30. november 2006 - 19:13 #2
puha... Det fik jeg ikke meget ud af..
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
30. november 2006 - 19:14 #3
Desværre .. så kan jeg ikke
Avatar billede maggie22 Nybegynder
30. november 2006 - 19:14 #4
tak alligevel
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
30. november 2006 - 19:14 #5
så lidt
Avatar billede maggie22 Nybegynder
30. november 2006 - 20:01 #6
MANGLER STADIG HJÆLP!
Avatar billede zagger Juniormester
31. december 2006 - 09:17 #7
Jeg ved ikke lige hvordan du får billedet over på dit tv via antennestik. Men på mit tv er der sådan et rundt gult stik med ét hul i, og ligeledes på mit grafikkort. Det er dem  der skal bruges. Det kan også være et rundt stik med (kan ikke huske om det er 4 eller 5) ben i. S-video mener jeg det hedder. Det er vist den nemmeste måde at gøre det på. Derefter skal du højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber, og indstillinger. Så skulle der være 2 skærme hvor der står 1 og 2 i. Klik på skærm 2 og vælg den mulighed der hedder "udvid Windows-skrivebordet til denne skærm." Så skulle det gerne virke...
Avatar billede maggie22 Nybegynder
31. december 2006 - 14:14 #8
takker! og godt nytår
Avatar billede zagger Juniormester
31. december 2006 - 15:24 #9
Selv tak. Og i lige måde.  :)

Betød det at du fik det til at virke?
Avatar billede maggie22 Nybegynder
01. januar 2007 - 15:04 #10
ja... jeg brugte antennestikket og det gule stik og et program dukkede op selv. et tv-media.. så nu kører det.