Avatar billede poul12 Nybegynder
22. maj 2001 - 10:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mit c:\\ drev er pist borte ?

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få mit c-drev tilbage det er væk,hvordan det er sket ved jeg ikke,jeg ved bare at forbindelsen har været afbrudt fra HD....men væk er det...
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 10:32 #1
Tjek at alle stikkende sidder korrekt!!

Skriv igen hvis dette ikke virker!
Avatar billede poul12 Nybegynder
22. maj 2001 - 10:43 #2
Alle stikkende sidder som de skal!
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 10:48 #3
Også inde i kabinettet ?

Er du kommen til at slette din harddisk ?
hvis ja, så bliver du nød til at genstarte windows, så hvidt jeg ved!!
Avatar billede madzen Nybegynder
22. maj 2001 - 10:48 #4
Hvorfor gider du dig selv dine point ?
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2001 - 10:58 #5
Kan du huske hvad du lavede lige inden det forsvandt ???
Avatar billede poul12 Nybegynder
22. maj 2001 - 11:04 #6
Ja jeg kan godt huske hvad jeg lavede jeg havde skilt HD fra systemet derefter gad den bare ikke mere?
Avatar billede poul12 Nybegynder
22. maj 2001 - 11:07 #7
Jeg giver ikke mig selv point,jeg ved ikke engang hvordan man gør-har jeg trykket på noget jeg ikke må? FY-FY-nej spøg til side jeg ved ikke hvordan man giver point.??????Så hjælp mig også med det?
Avatar billede leif Seniormester
22. maj 2001 - 22:06 #8
Du kan så evt. have sat den i forkert. Du har evt. brugt en forkert ledning så.

Nu skriver du ikke om du har flere HD, men hvis du har det så sørg for at en er Master og en er Slave.
Avatar billede poul12 Nybegynder
22. maj 2001 - 23:32 #9
Jeg har kun en HD.
Hvad for en ledning-der sidder kun to det brede og det med strøm i-skal der sidde flere for så har musen løbet med det for den har virket med dem i.