Avatar billede rene72 Nybegynder
22. maj 2001 - 10:15 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Asus pc probe anvendelig?

Er Asus PC probe nøjagtig, når man vil måle på sit Asus bundkort.
Avatar billede wheio Nybegynder
22. maj 2001 - 10:19 #1
det tror jeg da nok... men den er lidt sjov en gang i mellem... siger pludselig at min cpu er 200 grader varm i et par sekunder og sådan.....
Avatar billede rene72 Nybegynder
22. maj 2001 - 10:22 #2
Der er flere versioner, hvilken bruger du?
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. maj 2001 - 10:23 #3
De prober jeg har haft har været rimeligt nøjagtige, men skal altid med et vist forbehold!
Hvis du har adgang til et måleinstrument med temp.probe, så kan du jo måle på f.eks. CPU samtidig med at du iagtager software proben på skærmen.
Du akn også aflæde temp. inde i bios under Powermanagement. Hvor nøjagtig den er kan jeg ikke sige dig.
Avatar billede wheio Nybegynder
22. maj 2001 - 10:26 #4
kan ikke huske det... har den ikke installeret lige nu... den fulgte med mit p3b-f bundkort hvis du kan bruge det til noget
Avatar billede rene72 Nybegynder
22. maj 2001 - 10:33 #5
Okay tak for hjælpen. I for begge to lidt point for ulejligheden
Avatar billede retaxes Nybegynder
22. maj 2001 - 10:39 #6
Takker ;o)