Avatar billede hero4life Nybegynder
30. november 2006 - 12:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

funsms.dk Sig hvad i synes om mit nye design .

http://www.funsms.dk

giver 30 point til dem som vil give mig feelback på mit nye design .
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 12:32 #1
Nye design? Hvordan så det gamle ud?
Avatar billede hero4life Nybegynder
30. november 2006 - 12:35 #2
Det kan jeg ikke forklare .
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 12:39 #3
Der er en kant rundt om dit topbanner/logo det syntes jeg ikke passer ind
De der farvede kasser til venstre som så åbenbart er colorswitch;
1. De virker ikke
2. Man aner ikke hvad det er før man holder musen over dem, så jeg syntes de roder
De der Chart.dk og nope ting skal ligge et andet sted.
"Quiz Nu" billedet er totalt malplaceret.
Teksten er lidt småt gnidret nogen steder.
Måske skal baggrundsfarven være noget andet end baggrundsfarven i kasserne.

Og nu skal du ikke blive sur, det er ment som konstruktiv kritik!
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 12:42 #4
Logo'et eller topbanneret om du vil. Det er altså en om'er...

Det ligner noget der er stykket sammen i Word ved ekstrem brug af WordArt

Lav et RIGTIGT logo.. som kan bruges til at identificere siden med!
Avatar billede hero4life Nybegynder
30. november 2006 - 12:43 #5
Du kan først skifte farve. når man er bruger.

Ja det kan du have ret i,

nej det jo det jeg vil have :), så siger mange tak, og du få dine 30 point:)
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 12:43 #6
Alle dine "keywords"; fx. Gratis, Mobil, Temaer kan komme på anden måde og helt sikkert også pænere!
Avatar billede jowii Nybegynder
30. november 2006 - 14:35 #7
Jeg kan huske dine to gamle layouts du har vist os her på eksperten.
Jeg synes de var kønnere.

Det er ikke grimme farver du bruger nu, men det er meget rodet.
Avatar billede canales Nybegynder
13. april 2007 - 18:56 #8
det er okay synes jeg, synes du skulle fjerne det "grønne" tekst ellers meget fedt