Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 10:07 Der er 1 løsning

Hjælp til FreeBSD søges

Hej FreeBSD eksperter,

Jeg har en Dell Dual-Xeon server som jeg har installeret FreeBSD på den. Min tanke er at den skal bruges som webserver, så jeg har installeret alt hvad sig dertil hører.

Jeg har dog stadig lidt problemer med at få det til at spille max.

Fx. Mailserveren (Courier) kan jeg ikke få til at virke ordentligt.

Så jeg håbede på at en venlig sjæl ville hjælpe mig med diverse spørgsmål, jeg måtte have. Fx. over MSN om aftenen.

Jeg vil gerne hjælpe igen med alle spørgsmål omkring; PHP, MySQL, (D)HTML, CSS, JavaScript. Og vi kan også snakke webhotel på serveren når den er sat op.

Min MSN er philip (snabelA) thedeejay dot dk

På forhånd mange tak for hjælpen !

Serveren:
Dell PowerEdge 2600
2x 2Ghz Xeon
4GB Ram
76 Gb HD i Raid - HotSwap

Software:
Apache 2
PHP 5.x
MySQL 5.x
Postfix
Courier
PureFTP

ISP:
TDC ProAcces
Avatar billede phliplip Nybegynder
19. december 2006 - 13:36 #1
Lukker.. fik den selv til at virke!

Sidder du fast i en FreeBSD installation, så er du velkommen til at kontakte mig på MSN, så skal jeg se om jeg kan hjælpe med min sparsomme viden !-)