Avatar billede lasse_kj Nybegynder
29. november 2006 - 22:26 Der er 2 kommentarer

Outlook vil køre fejlsikret tilstand men kan ikke

Jeg har lige købt en sprit ny dell bærbar.
Jeg havde nogle filer på liggende på min gamle pc og kørte guiden overførsel af filer i windows XP. Nu virker mit outlook overhovedet ikke på min nye pc. Har prøvet at afinstallere min orginale office XP 2002 mange gange for at installere den igen, men lige meget hjælper det. Den kommer med en fejlmelding i filen Outllib.dll. Denne fil har jeg prøvet at erstatte med den på cd'en men uden resultat.
Er der nogen der ved hvad der skal gøre. Jeg mener det er inde i registeringsdatabasen at der er noget som ikke er som det bør være, men jeg tør ikke pille derinde, når jeg har forstand på det.

Nogen der har gode ideer. Det kan passe at jeg skal formatere maskinen for at få det til at fungere igen vel
Avatar billede vejmand Juniormester
30. november 2006 - 07:05 #1
Prøv evt. med en systemgendannelse:

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt, fra før problemet opstod.
Avatar billede lasse_kj Nybegynder
30. november 2006 - 08:12 #2
Har jeg også prøvet men uden held. Når jeg vælger et tidspunkt før problemet opstod, og så sætter den tilbage, så genstarter maskinen fint, men den siger altid uanset hvilket tidspunkt jeg vælger at systemgendannelsen ikke kunne foretages.