Avatar billede nielsmo Nybegynder
29. november 2006 - 22:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan powerpoint overhovedet??

Hej

Har et lille spørgsmål...

Jeg har et diasshow som jeg skal bruge til et foredrag. Og jeg vil gerne have det her show til at vise en masse billeder, skiftevis, mens folk finder deres plads, og når jeg og alle de andre er klar klikker jeg på musen, og så kører den vidre til de næste slides.. er det underligt forklaret... den skal vise ca. de 10 første slides igen og igen og igen og nå jeg så klikker på musen, ligegyldigt hvilken slide den er i, hopper den til slide 11, og jeg kan begynde mit show..

er det (u)muligt??

Hilsen
Niels
Avatar billede jkrons Professor
29. november 2006 - 23:00 #1
Ikke umiddelbart, men en løsning kan være fælgende:

Lav en præsentation med de ti dias, der skal køre løbende. Lav desuden en anden præsentation, som er den, der faktisk skal vises. For hvert billede i den første rpæsentation indsætter du et hyperlink til den anden præsentation. Tilret nu præsentationen så den køærer automatisk med et passende interval mellenm skiftene. Nårdu så skal igang klikker du bare på det billede, der aktuelt er vist. Da de alle indeholder det samme hyperlink, er det ligegyldigt hvilken - og så åbner den egentlige præsentation.
Avatar billede nielsmo Nybegynder
01. december 2006 - 22:39 #2
det bliver sådan. smid et svar ;)
Avatar billede jkrons Professor
02. december 2006 - 00:38 #3
Her er et svar :-)